wrestling-gotvand
کشتی گتوند

کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی خوزستان :
زمان برگزاری مسابقات در 3 ماهه سوم سالجاری خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، با توجه به تغییر تاریخ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور که پیشتر قرار بود در شهریورماه برگزار گردد ، انجام رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی خوزستان هم به 3 ماهه سوم سالجاری موکول گردید .

یادآور می شود پیش از این زمان برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی خوزستان شهریورماه اعلام شده بود که ضمن لغو تاریخ مذکور ، زمان دقیق انجام پیکارها متعاقباٌ اعلام خواهد شد .

 

زمان و محل برگزاری مسابقات اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی انتخابی استان خوزستان بمنظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور بشرح ذیل و در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .ضمن اینکه شرایط سنی و برگزاری پیکارها متعاقباٌ اعلام می گردد .
1-مسابقات کشتی فرنگی طی روزهای 1 لغایت 3 شهریور ماه که بصورت 5 وزن اول و دوم انجام خواهد شد .
2-رقابتهای کشتی آزاد طی روزهای 8 تا 10 شهریورماه که بصورت 5 وزن اول و دوم برگزار خواهد شد .

گفتنی است این مسابقات برابر تقویم هیئت کشتی استان و با توجه به تاریخ اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی انجام می شود .
 

در مسابقات المپیاد دانشجویی کشور که در ارومیه برگزار شد شهرستان گتوند سه نماینده در کشتی فرنگی داشت. در این مسابقات علی اکبر برزگر در وزن 55 کیلوگرم از دانشگاه شمال آمل- علی یوسفی کیا در وزن 74 کیلوگرم از دانشگاه تهران و سینا طالب وند در 60 کیلوگرم از تربیت معلم تهران حضور داشتند که علی اکبر برزگر و علی یوسفی کیا توانستند به مقام نایب قهرمانی دست یابند اما سینا طالب وند با شکست در مقابل حریف خود حذف شد.برای این عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون را داریم.

یک سری مسابقه دوستانه کشتی فرنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان با عنوان جام رمضان در باشکاه ورزشی پوریای ولی شهر ترکالکی برگزار شد. در این مسابقه که با حضور29 کشتی گیر نونهال و نوجوان شهرهای گتوند و ترکالکی برگزار گردید در پایان به نفرات برتر احکام قهرمانی و همچنین جوایزی اهدا شد.

نفرات برتر اوزان مختلف

نونهالان                                                    نوجوانان

ورزن 26 کیلوگرم: علی مندنی زاده               وزن 41 کیلوگرم: هادی اسکندری

وزن 31 کیلوگرم: رسول لرستانی                 وزن 60 کیلوگرم: سجاد شعبانی

وزن 35 کیلوگرم: میلاد عسکرزاده

وزن 50 کیلوگرم: عماد زمانی

وزن 56 کیلوگرم: احمد پاپی زاده

وزن 58 کیلوگرم: عبدالکریم رحیمی

وزن73 کیلوگرم: حمیدرضا ابراهیمی

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

بقیه عکسها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

کلاس مربیگری درجه ۳ کشور که در دزفول برگزار شد با برگزاری آزمون عملی به پایان رسید. در این دوره که در دو مرحله کلاس تئوری از تاریخ ۶/۴/۱۳۹۱ تا ۱۱/۴/۱۳۹۱ و کلاس عملی از تاریخ ۲۳/۴/۱۳۹۱ تا ۲۷/۴/۱۳۹۱برگزار شد  آقایان حمید اکبری- کیوان کلانتری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده از شهرستان گتوند شرکت کرده بودند که توانستند آزمونهای تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند. گفتنی است کلاس عملی این دوره زیر نظر استادان خلیلی و عبدالکریم کاکاحاجی از قهرمانان اسبق آسیا و جهان برگزار گردید. 

به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و موافقت فدراسیون کشتی :

علیرضا مراد حاجتی سرپرست هیأت کشتی خوزستان شد.

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، فدراسیون کشتی طی حکمی علیرضا مراد حاجتی مسئول امور ورزش حفاری اهواز را بعنوان سرپرست هیئت کشتی خوزستان منصوب نمود .

گفتنی است پیش از این عبدالرسول ممتازان از مدیران پیشکسوت استان عهده دار این سمت بود که منشاء خدمات ارزنده ای برای کشتی خوزستان به شمار می روند.

 

         امین میرزازاده                                      مهدی اسکندری

در پیکارهای کشتی فرنگی نونهالان انتخابی خوزستان که در خانه کشتی شماره یک اهواز با حضور 110 کشتی گیر از 17 شهرستان از صبح روز پنجنشبه 15 تیرماه آغاز گردیده بود کشتی گتوند توانست در اوزان اول و آخر به دو مدال دست یابد. در وزن ۳۲ کیلوگرم مهدی اسکندری که باشکست حریفان به دیدار پایانی راه یافته بود در این دیدار مقابل حریف خود در سه تایم مغلوب شد و به مقام دوم دست یافت. در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز امین میرزازاده با اقتدار و با ضربه فنی کردن تمامی حریفان به مقام قهرمانی رسید. در پایان تیم کشتی گتوند با کسب ۴۳ امتیاز در رده پنجم تیمی قرار گرفت. 

کلاس تئوری امروز به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ؛ مرحله اول کلاس مربیگری کشتی درجه 3 در شهرستان دزفول که اختصاص به تدریس دروس تئوری داشت امروز به پایان رسید و از هفته آینده نیز کلاس عملی آن آغاز خواهد شد .

گفتنی است این کلاس با حضور 30 داوطلب برگزاری شد که از شهرستان گتوند آقایان حمید اکبری- کیوان کلانتری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده حضور داشتند. گفته شده که کلاس عملی 10 روز به طول می انجامد.

شرایط و نحوه برگزاری مسابقات اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، زمان و چگونگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد انتخابی خوزستان بمنظور شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلام شد .

1-مسابقات در اوزان  29 تا 32 ، 35 ، 38 ،42 ، 47 ، 53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم با یک کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد .

2-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 1376 لغایت 10 دی ماه 1378 حق شرکت در مسابقات را دارند . ضمن اینکه کشتی گیران یکسال کوچکتر میبایست با گواهی محضری ولی و پزشکی در مسابقات شرکت نمایند .

3-مدارک شامل شناسنامه غیر مخدوش ، کارت بیمه ورزشی ، گواهی تحصیلی عکسدار جدید (1391) ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش یا هیئت کشتی شهرستان مربوطه و رضایتنامه محضری ولی .

4-مسابقات کشتی فرنگی طی روزهای 14 لغایت 16 تیرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد . وزن کشی 5 وزن اول (32 ، 35 ، 38 ،42 و 47 کیلوگرم ) از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 14 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد و وزن کشی 5 وزن دوم (53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم ) از ساعت 16 الی 30/16 روز پنجشنبه 15 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد خواهد بود .

5-مسابقات کشتی آزاد طی روزهای 21 لغایت 23 تیرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد . وزن کشی 5 وزن اول (32 ، 35 ، 38 ،42 و 47 کیلوگرم ) از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 21 تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد و وزن کشی 5 وزن دوم (53 ، 59 ، 66 ، 73 و 85 کیلوگرم ) از ساعت 16 الی 30/16 روز پنجشنبه 22  تیرماه و مسابقات از ساعت 9 صبح روز بعد خواهد بود .

6- هر شهرستان فقط با یک تیم میتواند در مسابقات شرکت نماید . ضمن اینکه شهرستانها حق استفاده از کشتی گیران غیر بومی را ندارند .

دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 8:43 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، با توجه به هماهنگی بعمل آمده میان اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول با هیئت کشتی استان و انستیتو فدراسیون کشتی ، 6 تیرماه بعنوان زمان آغاز کلاس مربیگری درجه 3 (استاژ) در شهرستان دزفول تعیین شد . گفتنی است از شهرستان گتوند آقایان کیوان کلانتری- حمید اکبری- ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده در این کلاس شرکت خواهند کرد. این دوره به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

مسابقات کشتی آزاد نوجوانان انتخابی باشگاههای خوزستان بمنظور شرکت در مسابقات لیگ منطقه ای باشگاههای کشور که از صبح پنجشنبه 25 خرداد ماه در خانه کشتی  شماره یک اهواز با حضور 65 کشتی گیر از 11 شهرستان آغاز گردیده بود، با معرفی نفرات برتر اوزان دهگانه به پایان رسید . در این مسابقات حمید زاهدی کشتیگیر تیم گتوند توانست در وزن ۶۳ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شود. برای این کشتیگیر خوب آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، اسامی داوران و کادر اجرایی رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی باشگاههای خوزستان که در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد ، اعلام گردید . طبق این گزارش از آقای جمشید عسکری داور گتوندی برای قضاوت در این مسابقات دعوت به عمل آمد. برای آقای عسکری آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.  
لازم به ذکر است که این مسابقات طی روزهای 24 لغایت 26 خرداد ماه برگزار می گردد.

جوانان خوزستانی باهم مبارزه خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان خوزستان بمنظور شناخت اعضای تیم های منتخب استان در رقابتهای لیگ منطقه ای باشگاههای کشور در ماه جاری و با شرایط ذیل برگزار خواهد شد .

1-مسابقات کشتی آزاد جوانان طی روزهای 27 و 28 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .

2-مسابقات کشتی فرنگی جوانان در روزهای 28 و 29 خرداد ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 71 لغایت 10 دی ماه 74 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 74 لغایت 10 دی ماه 75 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان 50 ، 55 ، 60 ، 66 ،74 ، 74 ، 84 ، 96 و 120 کیلو و با (دو) کیلوگرم ارفاق در هر وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی کشتی آزاد از ساعت 18 الی 30/18 روز شنبه 27 خرداد ماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

6-وزن کشی کشتی فرنگی از ساعت 19 الی 30/19 روز یکشنبه 28 خرداد ماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

7- در کشتی آزاد جوانان تیم راه و ترابری مسجدسلیمان نماینده استان خوزستان در مسابقات لیگ منطقه ای باشگاههای کشور میتواند با دو تیم کامل (در هر وزن یک نفر) و سایر شهرستانها هر کدام با یک تیم کامل (در هر وزن یک نفر) مدر مسابقات شرکت نمایند .

8-در کشتی فرنگی جوانان تیم سد و نیروگاه دز اندیمشک نماینده استان خوزستان در رقابتهای لیگ منطقه ای باشگاههای کشور میتواند با دو تیم کامل (در هر وزن یک نفر) و سایر شهرستانها هر کدام با یک تیم کامل (در هر وزن یک نفر) شرکت نمایند .

9-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش - کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود .

نوجوانان خوزستانی به مصاف هم خواهند رفت .

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان خوزستان بمنظور شناخت اعضای تیم های منتخب خوزستان در رقابتهای لیگ منطقه ای باشگاههای کشور با در ماه جاری و با شرایط ذیل برگزار خواهد شد .

1-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان طی روزهای 24 و 25 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .

2-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان در روزهای 25 و 26 خرداد ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 74 لغایت 10 دی ماه 76 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 76 لغایت 10 دی ماه 77 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان 42 ، 46 ، 50 ، 54 ، 58 ، 63 ، 69 ،76 ، 85 و 100 کیلو و با (دو) کیلوگرم ارفاق در هر وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی کشتی آزاد از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 24 خرداد ماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

6-وزن کشی کشتی فرنگی از ساعت 19 الی 30/19 روز پنجشنبه 25 خرداد ماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

7- در کشتی آزاد تیم نفت امیدیه نماینده استان خوزستان در مسابقات لیگ منطقه ای باشگاههای کشور میتواند با دو تیم کامل (در هر وزن یک نفر) و سایر شهرستانها هر کدام با یک تیم کامل (در هر وزن یک نفر) مدر مسابقات شرکت نمایند .

8-در کشتی فرنگی تیم سد و نیروگاه دز اندیمشک نماینده استان خوزستان در رقابتهای لیگ منطقه ای باشگاههای کشور میتواند با دو تیم کامل (در هر وزن یک نفر) و سایر شهرستانها هر کدام با یک تیم کامل (در هر وزن یک نفر) شرکت نمایند .

9-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش - کارت بیمه ورزشی معتبر  - گواهی تحصیلی عکسدار جدید برای کشتی گیران زیر 15 سال و معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود .

نوجوانان خوزستانی باهم به رقابت خواهند پرداخت .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای  کشتی آزاد و فرنگی انتخابی نوجوانان خوزستان بمنظور حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه ای باشگاههای کشور در تاریخهای مشروحه ذیل و با شرایط سنی سال جدید اعلام شد .

1-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان طی روزهای 24 و 25 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز .

2-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان طی روزهای 25 و 26 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز .

گفتنی است تاریخ رقابتها در رده سنی جوانان نیز متعاقباٌ اعلام خواهد شد . 

پيوندها